«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

شبکه سه برای نوروز ۱۴۰۱ چه برنامه‌هایی دارد؟

  • کد خبر: ۱۰۰۳۱۱
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
شبکه سه برای نوروز ۱۴۰۱ چه برنامه‌هایی دارد؟
شبکه سه سیما مجموعه‌های عصر جدید، زوجی‌نو، اعجوبه‌ها، سمت خدا و خانه‌ما را برای نوروز ۱۴۰۱ در نظر گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی بلوکات قائم مقام این شبکه گفت: امسال شبکه سه، برنامه های نوروزی جذاب و متنوع را برای مخاطبان خود تدارک دیده و برنامه‌های شاد و مفرحی را که هر کدام با رویکردی متفاوت تهیه و تولید شده است به روی آنتن خواهد برد.

بلوکات افزود: سومین سری مسابقه استعدادیابی "عصر جدید" یکی از برنامه‌های نوروزی شبکه سه است که به صورت روزانه در کنداکتور این شبکه قرار خواهد گرفت. اجرای این برنامه بر عهده احسان علیخانی است و داوری آن را امین حیایی، کارن همایون‌فر، ژاله صامتی و مجید اسماعیلی برعهده خواهند داشت.

وی گفت: مجموعه "زوجی‌نو" هم در نوروز سال ۱۴۰۱ با فضایی متفاوت روی آنتن شبکه سه می‌رود و باربد بابایی لحظاتی مهیج و با نشاط را برای بینندگان رقم خواهدزد.

قائم مقام شبکه سه افزود: برنامه "اعجوبه‌ها" هم که جای خود را بین خانواد‌ه‌ها و به ویژه کودکان باز کرده است، با اجرای حامد سلطانی، یکی دیگر از برنامه‌های شبکه سه در ایام نوروز خواهدبود.

بلوکات با تاکید بر جایگاه خانواده در برنامه‌های سرگرمی عید نوروز در شبکه سه گفت: سری جدید برنامه "خانه‌ما" که یک مستند مسابقه جذاب و خانوادگی است، با مراحل مختلف و جذاب، رقابتی صمیمی را برای خانواده ها به نمایش خواهندگذاشت.

وی اضافه کرد: با توجه به‌ تقارن ایام نوروز با ماه مبارک شعبان، برنامه های معارفی ویژه ای نیز در شبکه سه تدارک دیده شده است.

قائم مقام شبکه سه سیما گفت: برنامه محبوب "سمت خدا" با رنگ و بوی نوروزی و با اجرای نجم الدین شریعتی روی آنتن خواهد رفت . در برنامه ضیافت دوست نیز، حال و هوای معنوی و روح‌بخش مناجات‌های سحر حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام، گرمابخش خانه های ایرانیان خواهدبود. بلوکات ادامه داد: علاقه مندان به فوتبال هم در نوروز ۱۴۰۱ شاهد سه رویداد مهم خواهند بود. برنامه "فوتبال برتر" به انعکاس مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان با کره جنوبی و لبنان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر خواهد پرداخت و "ویژه برنامه قرعه‌کشی جام جهانی" هم ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن خواهد رفت.
وی درباره برنامه‌های نوروزی شبکه سه در حوزه فیلم و سریال نیز گفت: یک بسته نمایشی جذاب و متنوع برای عید نوروز در نظر گرفته شده است که در فرصت مناسب اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->